Μια διαλυμένη ερπύστρια στο "αρχαίο" Μ113 ήταν η
αιτία του θανατοφόρου ατυχήματος όπως δείχνει η πρώτη εικόνα από το όχημα που
ανασύρθηκε.
Συγκεκριμένα κόπηκε η δεξιά ερπύστρια του οχήματος και εξ αυτού του λόγου το όχημα προσέκρουσε στην δεξιά μπάρα,
Η φάλαγγα 18 οχημάτων του 575 τάγματος πεζοναυτών ξεκίνησε
από το στρατόπεδο στον Αυλώνα με προορισμό το λιμάνι του Ωρωπού. Τα 10
ερπυστριοφόρα οχήματα μεταφοράς προσωπικού τύπου Μ113 μαζί με οκτώ στρατιωτικά
τζιπ τύπου Hummer επρόκειτο να φορτωθούν σε αρματαγωγό του Πολεμικού Ναυτικού
για να διεξαχθεί ένα από τα σενάρια της τακτικής άσκησης.
Ο 20χρονος πεζοναύτης από την Κάρυστο οδηγούσε το όχημα
μεταφοράς προσωπικού με την θυρίδα του οδηγού ανοικτή, όπως γίνεται πάντα
προκειμένου να υπάρχει ορατότητα του οδηγού (βλέπουμε στην φωτό πως προεξέχει
και πολεμά - ο Θεός να φυλάξει... - ο οδηγός και ο αρχηγός πληρώματος του Μ113
ενρελώς ακάλυπτοι) , αφού τα παλαιά οχήματα όπως το Μ113 δεν διαθέτουν
περισκόπιο οδήγησης υπό την προστασία του θώρακα.
Σύμφωνα με το ΓΕΣ οι οδηγοί των ερπυστριοφόρων -όταν
συμμετέχουν σε φάλαγγα- οδηγούν με το κάθισμα υπερυψωμένο και το κεφάλι πάνω
και έξω από το όχημα. Μόλις το Μ113 «τούμπαρε», ο οπλίτης έπεσε από το
ερπυστριοφόρο με αποτέλεσμα το βαρύ όχημα να τον καταπλακώσει.
Στον τόπο του δυστυχήματος μετέβη από την πρώτη στιγμή ο
αρχηγός ΓΕΣ αντιστράτηγος Αθανάσιος Τσέλιος για να συντονίσει τις έρευνες και
διέταξε τα αρμόδια στρατιωτικά όργανα να διενεργήσουν Ένορκη Διοικητική Εξέταση
και Προανάκριση.
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Οι διαχειριστές του ιστολογίου δε φέρουν ευθύνη για σχόλια των αναγνωστών.
Σεμνα και ταπεινα παρακαλω και στη μητρική σας γλώσσα για να μεταφράζονται