“ΑΠΟΛΑΥΣΤΙΚΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΙΣ ΚΑΤΙΝΕΣ. ΜΗΝ ΤΗ ΧΑΣΕΤΕ”- ΕΤΣΙ ΑΠΑΝΤΑ Ο Χ.ΓΟΥΔΗΣ ΣΤΟ ΜΑΚΕΛΕΙΟ: “ΦΡΙΚΙΑ ΠΟΥ ΠΑΣΧΟΥΝ ΑΠΟ ΔΙΑΝΟΗΤΙΚΟ ΑΥΝΑΝΙΣΜΟ ΟΙ ΤΣΙΡΙΖΑΙΟΙ. ΓΥΡΙΣΤΕ ΠΙΣΩ ΣΤΟΥΣ ΤΑΦΟΥΣ ΣΑΣ”, ΛΕΕΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΝΕΟΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ-ΑΠΙΘΑΝΟ ΚΕΙΜΕΝΟ

Σπαρταριστές απαντήσεις που δημιουργούν κωμικούς συνειρμούς και ουσιαστικά εξευτελίζουν την προσωπικότητα πολιτικών αντιπάλων αλλά και κομματικών σχηματισμών που ερίζουν σαν τις πουτανίτσες και τις κατίνες της ρούγας γύρω από τις ιδεολογικές σκέψεις ενός συγγραφέα που ποτέ δεν έπαψε να προβληματίζεται για το αύριο αυτού του δύσμοιρου τόπου, δίνει από τη Μάνη όπου βρίσκεται ο καθηγητής Χρίστος Γούδης. Ουσιαστικά με το κείμενο του δεν απαντάει αλλά εξευτελίζει-όπως τους πρέπει-Συριζαίους και Νεοδημοκράτες τελειωμένους σαν τον Κεδίκογλου ,που έστησαν κακόγουστη παράσταση με κάτι άλλους τελειωμένους παπαγάλους του Μαξίμου, κάτι διαδικτυακά σαιτ και κανάλια της “πίπας” που παλεύουν να βγάλουν μεροκάματα μέσα στις εκλογές και από όσα είδαμε κάτι τους έδωσε η Συγγρού για ανταμοιβή.
Διαβάστε Χρίστο Γούδη. Νομίζουμε ότι είτε συμφωνεί κάποιος μαζί του είτε όχι, τα κείμενα του είναι απολαυστικά.



ΑΠΑΝΤΗΣΗ  ΣΤΙΣ  «ΚΑΤΙΝΕΣ»



“Αγαπητέ Στέφανε,

Είμαι στη Μάνη. Μόλις κατέβηκα από τον Σαγγιά, μετά από επτάωρη ορειβασία εκεί πάνω, μεσάνυχτα σχεδόν της 21ης Μαΐου 2014, των Αγίων Κωνσταντίνου και Ελένης, μεγάλη η χάρις τους. Είδα στο Μακελειό τα διαμειφθέντα με Κεδίκογλου και τους ανώνυμους πίσω από το δελτίο τύπου του Τσύριζα, καλά αυτοί πάλι γιατί «τσυρίζουν» λες και τους έπιασα τον πισινό; Πάσχουν από διανοητικό αυνανισμό; Εν πάση περιπτώσει παρηγορούμαι  γιατί και τον Αϊνστάϊν τον θεωρούσαν γραφικό, πόσω δε μάλλον αν προσπαθούσε να εξηγήσει τις θεωρίες του σε κανίβαλους της Αφρικής, κάτι ανάλογο θα πρέπει να συμβαίνει και με το γραφείο τύπου του Σύριζα, τίποτε φρικιά θα έχουν, ποιός σοβαρός δημοσιογράφος θα γινόταν ποτέ κολαούζος ενός τέτοιου «μορφώματος»; Θυμάμαι, κάποτε ονόμαζαν το κόμμα τους «Συνασπισμό της Αριστεράς και της Προόδου», αποδεχόμενοι εμμέσως ότι αριστερά και πρόοδος έχουν την σχέση που θα είχε ένας «Συνασπισμός του Φάντη και του Ρετσινόλαδου». Έτσι κι αλλιώς πάντως, αυτή η κατάσταση επικρατεί και αλλού, η Ελλάδα είναι ένας μεγάλος καλαμιώνας και ο καθένας καβαλάει το δικό του καλάμι. Φτύστους αυτούς, με την έννοια «έκτακτοι είστε, φτου σας να μην βασκαθείτε». Τους τύπους δηλαδή στο γραφείο τύπου τους, πολλοί τύποι αδερφέ. Για να μην παρεξηγηθώ, εκεί στο Σύριζα, μας αρέσει δεν μας αρέσει, έχουν και έντιμους και σοβαρούς και ειλικρινείς ανθρώπους, όρα Κωνσταντοπούλου και Βούτση, για παράδειγμα.

Τώρα για τον Κεδίκογλου τι να πω; Ήμασταν κάποτε μαζί σε ένα «πάνελ», κόντεψε να με πάρει ο ύπνος όταν μιλούσε. Πληκτικός και ξύλινος. Αυτός κάτι λέει ότι έχει σπουδάσει στη Σοβιετία. Όλοι αυτοί, όταν τους ακούς, σου θυμίζουν συνειρμικά αυτά που έλεγε ο Άμλετ σε κάτι τέτοιους:  «πίσω στους τάφους σας». Το πρόβλημα είναι ότι με τέτοιους τύπους που διέβρωσαν τη Νέα Δημοκρατία επέβαλαν τον κομμουνισμό που ζούμε σήμερα στην Ελλάδα. Που να το φανταζόμαστε ότι θα τον επέβαλε η Νέα Δημοκρατία;

Τώρα, κάτι γράφεις ότι πιπίλησε και η Πιπιλή, πάρ’ τ’ αυγό και κούρεφτο. Αλήθεια την φαντάζεσαι κουρεμένη γουλί;

Με είχες κάποτε ρωτήσει σε μια από τις εκπομπές σου που κάτι έλεγα για τους εβραίους, ότι κάποιοι θα βγάζουν καντήλες, και σου απήντησα και το επαναλαμβάνω και σήμερα, ότι εγώ είμαι εγώ, δεν μπαίνω σε κουτάκια, σε όποιους αρέσω. Όπως γνωρίζεις, οι απόψεις μου δεν είναι τωρινές, είναι καταχωρημένες σε  καμιά δεκαριά σχετικά βιβλία μου, πολιτικού και κοινωνικού περιεχομένου, και τις έχω αναπτύξει ευθαρσώς σε τηλεοπτικές και ραδιοφωνικές εκπομπές, για μια πολλαπλότητα ζητημάτων που κάνουν «τζιζ» και οι περισσότεροι λένε γι’ αυτά «άλλα λόγια ν’ αγαπιόμαστε».

Τώρα, επειδή έγραψες ότι αναμένεται απάντησή μου, αν θεωρείς ότι θα πρέπει να απαντήσω στις «Κατίνες», ανάρτησε αυτά που σου γράφω, ως έχουν. Τους έχω γραμμένους, όλους όσους πρέπει να γράψω, εκεί που τους πρέπει.



Φιλικά



Χρίστος Γούδης



ΥΓ: Και επειδή κάποιοι μου τα έχουν ζαλίσει στα σχόλια του δικού σου ιστότοπου, γιατί το «Χρίστος» το γράφω με «γιώτα» και όχι με «ήτα», ο πατέρας μου έτσι μου το έμαθε, μου έλεγε έτσι είναι το σωστό γι’ αυτό γιορτάζω και τα Χριστούγεννα. Στη Μάνη όμως που έστειλε τα χαρτιά μου για να με πρωτοεγγράψει στο δημοτολόγιο, μπας κι η Μάνη χάσει κανένα αρσενικό, ο κοινοτάρχης το έγραψε με «ήτα», κι έτσι σ’ όλα τα επίσημα έγγραφα, όπως και στο ψηφοδέλτιο των πρόσφατων δημοτικών εκλογών για την Αθήνα, είμαι γραμμένος «Χρήστος». Παιδιά, εσείς που το ψάχνετε, μην το ψάχνετε, εγώ δεν είμαι εβραίος, εσείς είστε ανεγκέφαλοι”.  

Σχόλια

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων.

Εμείς απλά τα παρουσιάζουμε και η αξιολόγησή τους επαφίεται στην κρίση του αναγνώστη.

Αποποιούμαστε κάθε νομικής ευθύνης για την ακρίβεια των γραφομένων σε άλλα ιστολόγια ή ιστοσελίδες.