ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ -ΠΛΑΝΤΑΞΕ ΣΤΟ ΚΛΑΜΑ Ο ΜΠΟΥΚΟΥΡΑΣ: “ΑΜΑΡΤΗΣΑ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ. ΜΑΝΑ ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΓΕΝΝΗΣΕΣ. ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΦΑΣΙΣΤΑΣ. Ο Α.ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΜΕ ΕΚΑΝΕ ΕΘΝΙΚΙΣΤΗ! ΠΙΝΩ LEXOTANIL ΚΑΙ LADOSE. ΠΑΙΡΝΩ ΨΥΧΟΦΑΡΜΑΚΑ. ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ ΦΥΛΑΚΗΗΗΗ; “ΤΟΝ ΧΛΕΥΑΖΑΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΦΥΡΙΖΑΝ ΟΙ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΤΗΣ Χ.Α

“Δεν τα λέω για να με λυπηθείτε τα λέω γιατί έτσι νοιώθω. Ο πατέρας μου έπαθε καρκίνο και αναγκάστηκα να αναλάβω τη δουλειά. Έρχονται τα παιδιά μου στη φυλακή και τα βλέπω μια ώρα την εβδομάδα. Γιατί πατέρα είσαι στη φυλακή με ρωτάνε και δεν ξέρω τι να τους πω. Ο Ανδρέας ο Παπανδρέου με έκανε εθνικιστή! ” τόνισε μεταξύ άλλων ο προφυλακισμένος βουλευτής.

Και πρόσθεσε:


“Δεν είμαι φασίστας και ναζιστής. Παλεύω και αγωνίζομαι γι αυτο τον τόπο. Έτυχε να γίνω βουλευτής της Χρυσής Αυγής. Ποιο είναι το έγκλημα; Στέκομαι όρθιος με ψυχοφάρμακα  με lexotanil και ladose . Η γυναίκα μου δεν το ξέρει. Τώρα θα το μάθει” τόνισε με κλάμματα ο προφυλακισμένος Στάθης Μπούκουρας.

Eπίσης:


“Κάποιοι γελάνε και με χλευάζουν”, είπε, αναφέροντας ότι είναι περήφανος που εκπροσωπεί τον λαό στο κοινοβούλιο. “Είμαι ένα λαϊκό παιδί που εργάζομαι από 15 χρονών, κοιμήθηκα φούρναρης και ξύπνησα βουλευτής και είμαι περήφανος γι΄ αυτό”.

Το ξέσπασμα του Μπούκουρα από fon1972

Σχόλια

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων.

Εμείς απλά τα παρουσιάζουμε και η αξιολόγησή τους επαφίεται στην κρίση του αναγνώστη.

Αποποιούμαστε κάθε νομικής ευθύνης για την ακρίβεια των γραφομένων σε άλλα ιστολόγια ή ιστοσελίδες.