ΜΥΛΟΣ! ΤΗ ΜΙΣΗ ΝΔ ΕΜΠΛΕΚΕΙ ΣΕ “ΕΠΑΦΕΣ ΤΡΙΤΟΥ ΤΥΠΟΥ” Η Χ.Α. ΚΥΡΙΕ ΜΟΥΡΟΥΤΗ ΞΕΡΕΤΕ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ; ΧΡΥΣΑΥΓΙΤΗ ΔΕΝ ΕΙΔΑΤΕ. ΣΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΜΙΛΟΥΣΑΤΕ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ; ΕΑΝ ΔΕΝ ΘΥΜΑΣΤΕ ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΝ ΔΡΑΒΙΛΛΑ ΤΗΣ ΕΥΠ, ΤΟΝ ΚΑΤΑΣΚΟΠΟ ΧΑΣΟΔΙΚΗ ΚΟΝΤΟΥΛΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΗΦΗΝΑ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΛΑΜΑΤΑ , ΚΑΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟ

Σε νέες περιπέτειες επιχειρεί να βάλει τον στενό πυρήνα του Μεγάρου Μαξίμου η Χρυσή Αυγή, με αναφορές και «αποκαλύψεις» για συναντήσεις και «υπόγειες» επικοινωνίες με κυβερνητικά στελέχη.
Σε μια προσπάθεια να μετατοπίσουν επικοινωνιακά τη συζήτηση επί των ποινικών τους υποθέσεων, οι κ.κ. Νίκος Μιχαλολιάκος και Χρήστος Παππάς άφησαν σκληρά υπονομευμένα στη Βουλή για «μυστικές επαφές εκτός γραφείων της Βουλής» με τονκ. Γιώργο Μουρούτη, διευθυντή του γραφείου Τύπου του πρωθυπουργού και ακόμα δύο υπουργούς της ΝΔ.



Επιπροσθέτως, ενέπλεξαν σε συνομιλίες τον υπουργό Υγείας Άδωνι Γεωργιάδη, τον υπουργό Πολιτισμού Πάνο Παναγιωτόπουλο, τον πρώην αναπληρωτή υπουργό Εξωτερικών Κώστα Τσιάρα, τον πρόεδρο της Βουλής Βαγγέλη Μεϊμαράκη.

Είναι, δε, ενδεικτικό ότι ο κ. Παππάς επικαλέστηκε ακόμα και συναντήσεις που είχε με την κυρία Μισέλ Ασημακοπούλου, όταν η δεύτερη τον είχε επισκεφθεί ως πελάτισσα σε κατάστημα που διατηρούσε στα Ιωάννινα, πριν την ενασχόλησή του με την πολιτική.

Μιχαλολιάκος: «Γεώργιος Μουρούτης! Ήταν και αυτός σε επαφές, καθώς και δύο υπουργοί της Νέας Δημοκρατίας σε μυστικές επαφές εκτός των γραφείων της Βουλής» – «Γνώρισα τον Μπαλτάκο ως μαθητής σε εθνικιστικούς αγώνες το 1973»

Ειδικότερα, ο κ. Μιχαλολιάκος υποστήριξε ότι δεν ήταν μόνο ο πρώην γραμματέας της κυβέρνησης που είχε επαφές με τη ΧΑ και ισχυρίστηκε ότι υπήρξαν τηλεφωνικές του συνομιλίες με τον κ. Μουρούτη και «μυστικές επαφές» με ακόμα δύο υπουργούς της ΝΔ, που δεν τους κατονόμασε.

«Μέσα στα δύο κινητά τηλέφωνα που μου κατέσχεσε η Αντιτρομοκρατική, όπου έχετε βγάλει του κόσμου τις λεπτομέρειες, υπήρχε ένα όνομα και κάποιες κλήσεις. Να σας το πω; Γεώργιος Μουρούτης!» είπε και πρόσθεσε: «Ήταν και αυτός σε επαφές, καθώς και δύο υπουργοί της Νέας Δημοκρατίας σε μυστικές επαφές εκτός των γραφείων της Βουλής».

Αναφορικά με τον κ. Μπαλτάκο, είπε: «Εγώ γνωρίζω προσωπικά ότι αυτά που είπε ο Μπαλτάκος στο συναγωνιστή μου Κασιδιάρη είναι αληθινά, γιατί μου τα είχε πει και εμένα διά ζώσης».

Και ο γγ της Χρυσής Αυγής ανέπτυξε την ιστορία του: «Τον Μπαλτάκο δεν τον ξέρει κανείς σας νωρίτερα απ’ ό,τι τον ξέρω εγώ. Εγώ γνώρισα τον Μπαλτάκο ως μαθητής σε εθνικιστικούς αγώνες το 1973 -το 1973!- στο γραφείο της ΕΟΚΑ Β’, που αντιπροσώπευε το στρατηγό Γρίβα Διγενή και μετά στο εθνικιστικό κίνημα. Άλλωστε, τα γεγονότα που σας έχουν αναλυθεί αποδεικνύουν. Χαρακτηριστικό μάλιστα είναι ότι όποτε ήθελε να μου πει κάτι ο Τάκης Μπαλτάκος, για λόγους ασφαλείας, μου έλεγε να βγούμε στο μπαλκόνι γιατί φοβόταν κοριούς και κάμερες. Αυτό, για να δούμε ποιανού τελικά είναι αυτό το βίντεο».

Πέραν αυτών και προκειμένου να υποστηρίξει ότι είναι αθώος του αίματος του δολοφονηθέντος Παύλου Φύσσα, αναφέρθηκε σε παλαιότερες υποθέσεις: «Ένας συνοδός του Κεφαλογιάννη στο Ηράκλειο πυροβολεί οπαδό του ΠΑΣΟΚ και τον δολοφονεί σε προεκλογική περίοδο. Δεν έγινε τίποτα! Και έρχομαι σε κάποιο άλλο έγκλημα που σας είναι άγνωστο και ίσως να είναι και επίκαιρο λόγω του ανασχηματισμού. Το 1985 σε προεκλογική περίοδο ένα μέλος της νεολαίας της ΕΠΕΝ δολοφονεί στο χωριό Τραπεζοντή, έξω από τη Σπάρτη, κατόπιν πολιτικής διαμάχης ένα συγχωριανό του. Δεν θέλω να πω το όνομά του, καταδικάστηκε, τέλειωσε τη φυλακή, είναι ελεύθερος. Έχω, όμως, να πω το όνομα εκείνου που ήταν αρχηγός της νεολαίας της ΕΠΕΝ. Είναι ο κοινοβουλευτικός σας εκπρόσωπος, ο Μάκης Βορίδης! Εκεί δεν υπήρχαν ενοχές, δεν υπήρχε συλλογική ευθύνη!».

Συγγενή που μετέχει σε κυβερνητικές συσκέψεις υποστήριξε ότι έχει ο Χρήστος Παππάς

Τη συνέχεια έδωσε με την ομιλία του ο κ. Χρήστος Παππάς, ο οποίος άφησε να εννοηθεί ότι έχει συγγενική σύσκεψη με πρόσωπο που συμμετέχει σε κυβερνητικές συσκέψεις.

«Αλήθεια, πρωθυπουργέ» είπε ο κ. Παππάς και συνέχισε: «Την περίοδο που δεν με είχατε μέσα, που ήμουν εδώ και έκανα τα κοινοβουλευτικά μου καθήκοντα, την περίοδο εκείνη που υπήρχε το σχέδιό σας, το σχέδιο του κατευνασμού, το γνωστό σχέδιο της αποστασίας, “να τους διαλύσουμε, να τους πάρουμε μαζί μας”, γιατί κατά τη διάρκεια, λοιπόν, πρωθυπουργέ, κυβερνητικής σύσκεψης, ρωτήσατε κοινό μας γνωστό “τι κάνει ο Παππάς;”. Μάλιστα, δεν είπε μόνο: “… ο Παππάς”. Είπε και το βαθμό συγγενείας που έχουμε με αυτό τον κοινό μας γνωστό».

Συναντήσεις με τον Άδωνι στις τουαλέτες της Βουλής

Ο «υπαρχηγός» της ΧΑ χρησιμοποίησε ακόμα και συνομιλία που υποστήριξε ότι είχε στις τουαλέτες της Βουλής με τον υπουργό Υγείας, Άδωνι Γεωργιάδη. «Στο ίδιο μήκος κύματος και οι εκμυστηρεύσεις του υπουργού Γεωργιάδη. Είναι παρών. Γράφτηκε και στις εφημερίδες. Θα θέλατε βίντεο προφανώς και αποδείξεις. Αν θέλετε, πιστέψτε εμένα. Τα μεταφέρω επί λέξει. Μου έλεγε: “Προτιμώ ο γιός μου στα 16 του να είναι Χρυσαυγίτης, παρά Συριζαίος και Κομμουνιστής” είπε και συνέχισε: “Και προσέθετε κιόλας, στα κρυφά, στις τουαλέτες, στο διάδρομο: «Εμείς οι δύο πρέπει να τα πούμε», πλένοντας τα χέρια μου. «Εσύ είσαι λογικός». Και φυσικά, δεν τα είπαμε ποτέ. Γι’ αυτό είμαι στη φυλακή. Γιατί δεν τα είπαμε ποτέ. Γιατί δεν προσκυνήσαμε».

Ο κοινός γνωστός με τον Πάνο Παπαναγιωτόπουλο

Μίλησε και για τον κ. Πάνο Παναγιωτόπουλο την περίοδο που βρισκόταν στο υπουργείο Εθνικής Αμυνας: « Σε έτερο κοινό μας γνωστό στο γραφείο του -γράφτηκε στις εφημερίδες, δεν έχουμε πάρει ακόμη απάντηση- του λέει: «Αυτός είναι πολύ καλός. Πρέπει να τον κάνουμε δικό μας». Για να λάβει πολύ σωστά την απάντηση από το γνωστό μας, την πολύ σωστή απάντηση, που του λέει: «Κύριε υπουργέ, δεν ξέρετε με ποιους μιλάτε. Αυτοί είναι πιστοί στις ιδέες τους».

Επιχείρηση κατευνασμού από Μεϊμαράκη και οι συζητήσεις με τον Τσιάρα

Συνέχισε με τον κ. Μεϊμαράκη: «Τι να θυμηθώ, όλους αυτούς τους μήνες που ήμουν εδώ μέσα; Να θυμηθώ τον πρόεδρο της Βουλής, που με προσφωνούσε «Χρηστάρα»; Που, όταν ανέβαιναν οι τόνοι στην Ολομέλεια, με φώναζε στο γραφείο του και μου έλεγε: «Ρε συ, πες του Ηλία» -τον Κασιδιάρη εννοούσε- «πως και εγώ τα ίδια και χειρότερα έλεγα πιο μικρός. Δεν διαφωνώ. Εγώ, δεν ξέρεις, ήμουν χειρότερος απ’ αυτόν. Αλλά, σε παρακαλώ, να κατέβουν οι τόνοι».

Και με τον κ. Τσιάρα: «Να θυμηθώ τον Κωνσταντίνο Τσιάρα; Τις συναντήσεις μας; Υπήρξε ανοιχτή επιστολή. Δεν απαντήθηκε. «Το ξέρεις κι εσύ;» με ρώταγε. Και απαντώ απ’ αυτό το βήμα: Το ξέρουμε όλοι. Το ξέρει πια όλος ο ελληνικός λαός. Η Ελλάδα διαθέτει έναν επικίνδυνο, μετέωρο πολιτικά, πρωθυπουργό, έναν πρωθυπουργό χωρίς πολιτική ισορροπία, πολιτικά ανισόρροπο».

Σημείωσε: «Άρα, σ’ αυτή την αίθουσα και σ’ αυτή την παράταξη υπήρχαν πολλοί «Μπαλτάκοι» σε διατεταγμένη υπηρεσία, υπηρεσία προσέγγισης. Αν θελήσετε να τους ψάξετε, θα πρέπει να διαλύσετε τη μισή σας Κοινοβουλευτική Ομάδα. Κάνατε το παν για να μας πάρετε στο πλάι σας. Δεν το μπορέσατε. Δεν μας εξαγοράσατε. Δεν μπορέσατε να μας κάνετε σαν κι εσάς. Γιατί εμείς μένουμε πιστοί στη λαϊκή εντολή. Τιμούμε τον ελληνικό λαό. Ιδού ο λόγος που βρισκόμαστε στη φυλακή. Ιδού ο λόγος που βρίσκομαι στη φυλακή».

Η αφιέρωση του Βύρωνα Πολύδωρα και τα ψώνια της Μισέλ Ασημακοπούλου

Επιπροσθέτως, χρησιμοποίησε την αφιέρωση που το έκανε ο κ. Βύρων Πολύδωρας: «Αφού κάνατε άνω-κάτω το σπίτι μου στα Γιάννενα, γιατί δεν ενσωματώσατε και το βιβλίο του κ. Βύρωνα Πολύδωρα; «Στον ευπατρίδη» έγραφε κι αυτός, υμνητική, θερμότατη αφιέρωση σε εμένα και ειδική αναφορά στο χουντικό πατέρα μου» είπε.

Και πρόσθεσε: «Δικός σας βουλευτής ήταν τον Οκτώβριο, που ήταν η Αντιτρομοκρατική στο σπίτι μου. Γιατί δεν βγάλανε κι αυτό το βιβλίο; Και με αυτές τις κολεγιές θέλετε να εκλέξετε και Πρόεδρο της Δημοκρατίας, Πρόεδρο της μειοψηφίας των Ελλήνων! Αίσχος και ντροπή!».

Αναφέρθηκε και στη σημερινή εκπρόσωπο Τύπου της ΝΔ, Μισέλ Ασημακοπούλου, λέγοντας «Αφού είμαστε στα Γιάννενα, λοιπόν, ας μας πει η πολύ γνωστή μου, η κυρία Μισέλ Ασημακοπούλου, όταν τη συναντούσα ή την εξυπηρετούσα στο κατάστημά μου την ίδια, αλλά και την αμερικανοεβραϊκής καταγωγής μητέρα της, δεν διέκρινε η κυρία Ασημακοπούλου τα τσιγκέλια στο ταβάνι, τα μαστίγια, τον πάγο, τους θαλάμους βασανιστηρίων; Δεν τα διέκρινε αυτή η πανέξυπνη; Εκπρόσωπο Τύπου την έχετε. Και γιατί το λέω αυτό; Δεν το λέω για την Ασημακοπούλου, δεν μ’ ενδιαφέρει. Το λέω για να καταδείξω και να καταρρίψω συγχρόνως το φαιδρό επιχείρημα του δήθεν αντισημιτισμού. Ναι, είμαστε αντισιωνιστές, όχι όμως αντισημίτες».

«Χρυσαυγίτης ο Μάκης Βορίδης»

Στο στόχαστρο έβαλε και τον κ. Μάκη Βορίδη, υπενθυμίζοντας γεγονότα περασμένων δεκαετιών.

«Γιατί, ενώ εγώ κατηγορούμαι για γραπτά του 1983, ο κ. Βορίδης να μην κατηγορείται για γραπτά του 1985, του 1986, του 1988;» αναρωτήθηκε, για να προσθέσει: «Ο Βορίδης βρίζει τον Καραμανλή -το γέρο εννοώ- βρίζει τη δημοκρατία, τη Νέα Δημοκρατία. Μήπως πρέπει να κατηγορηθώ εγώ, επειδή είμαι τίμιος και δεν «τα πήρα» και δεν κατηγορούνται οι αριβίστες, που αλλάζουν τα κόμματα σαν τα πουκάμισα;… Για τον κ. Βορίδη είναι το τελευταίο που θα πω και κλείνω. Έστειλε συγχαρητήριο τηλεγράφημα στην κουμπάρα του, την κυρία Λεπέν, μετά την επιτυχία της στη Γαλλία; Ιδού, λοιπόν, η αποκάλυψη για τον κ. Βορίδη! Να τι γράφει η εβδομαδιαία -σαββατιάτικη- εφημερίδα ΕΜΠΡΟΣ. Εδώ είναι: «Ο «Χρυσαυγίτης» Μάκης Βορίδης και ο διευθυντής του γραφείου του». Ο εικονιζόμενος ονομάζεται Θεοδόσης Αθανασάς, είναι κουμπάρος και δεξί χέρι του Μάκη Βορίδη. Η φωτογραφία είναι από «ναζιστική γιορτή μίσους» το 2009. Κουβέντα, κιχ! Πρωθυπουργέ, τις συμβουλές αυτού ακούτε; Αυτόν θέλετε να κάνετε υπουργό, εν όψει του ανασχηματισμού; Τον Βορίδη;»

Τέλος, επιτέθηκε στον προεδρεύοντα Χρήστο Μαρκογιαννάκη, όταν ο δεύτερος τον παρατήρησε για τις ακραίες εκφράσεις, λέγοντας: «Δεν έχετε το ηθικό βάρος να με διακόπτετε, γιατί σας πήρε από το γιακά ο Τάκης ο Μιχαλόλιας, δικηγόρος υπεράσπισης αστυνομικού που «τα έπαιρνε» από τους Πακιστανούς. Για πέντε χιλιάδες μάλιστα του είπατε. Και σας λέει ο Τάκης ο Μιχαλόλιας: «Ρε καραγκιόζη, τι κάνεις;». Και του λες, «Τάκη μου, για το μεροκάματο». Αυτοί είστε! Άθλιοι είστε!».

Σχόλια

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων.

Εμείς απλά τα παρουσιάζουμε και η αξιολόγησή τους επαφίεται στην κρίση του αναγνώστη.

Αποποιούμαστε κάθε νομικής ευθύνης για την ακρίβεια των γραφομένων σε άλλα ιστολόγια ή ιστοσελίδες.