Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Δευτέρα, 16 Ιουνίου 2014

ΠΡΑΚΤΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΑΝΤΕΘΝΙΚΗ ΕΠΙΘΕΣΗ SpiegeΙ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΦΟΠΛΙΣΤΕΣ. ΣΙΓΟΝΤΑΡΟΥΝ ΜΕ ΤΟ ΑΖΗΜΙΩΤΟ ΟΙ “ΠΑΠΑΓΑΛΟΙ” ΤΟΥ ΜΑΞΙΜΟΥ. ΤΙ ΕΠΙΔΙΩΚΕΙ Η “ΣΤΑΖΙ” ΤΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ “ΔΟΛΟΦΟΝΩΝ”; ΝΑ ΜΕΙΝΟΥΜΕ ΧΩΡΙΣ ΣΤΟΛΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΤΗΣΟΥΝ;

Πρακτορικές μεθοδεύσεις που συναντιόνταν πριν την πτώση του Τείχους του Βερολίνου και θυμίζουν ξεκάθαρα πρακτικές Στάζι επί εποχής Ανατολικής Γερμανίας, εφαρμόζει ο Μερκελικός Spiegel ο οποίος επιτίθεται βάναυσα και εξαιρετικά ύποπτα κατά των Ελλήνων εφοπλιστών, ειδικά μετά το ξήλωμα Στουρνάρα-Θεοχάρη στο οποίο- κατά τις πληροφορίες μας- συνετέλεσαν και τα όσα ξεκαθάρισαν στα “Ποσειδώνια 2014″, οι επικεφαλής του Δ.Σ του εφοπλιστικού Ομίλου. Το Γερμανικό περιοδικό χτυπάει με
“πληρωμένο συμβόλαιο” τον εφοπλιστικό κλάδο με προφανή κίνητρα για όσους γνωρίζουν το παρασκήνιο: Οι Έλληνες ιδιοκτήτες μετά το 2007-2008 χτύπησαν πολλά καράβια του Γερμανικού Στόλου αφού οι Γερμανοί εφοπλιστές είχαν υπερ-δανεισθεί χρήματα από τις τράπεζες. Τώρα έρχεται η επίθεση-βεντέτα για να ρεφάρουν και να δημιουργήσουν πρόβλημα στον Ελληνικό Εφοπλιστικό Κλάδο, να βάλουν “χέρι” στο πορτοφόλι τους και να τους στριμώξουν στη γωνία. Στην Αθήνα δυστυχώς οι “Ναζιστικές” επιθέσεις βρίσκουν ευήκοα ώτα σε δημοσιογραφικούς και εκδοτικούς “παπαγάλους” που τους σιγοντάρουν με το αζημίωτο, γνωρίζοντας τις επιπτώσεις: Να τους αναγκάσουν να φύγουν από τη χώρα, να αλλάξουν σημαίες και η Ελλάδα να χάσει το μεγάλο πλεονέκτημα έναντι του Ευρωπαϊκού και Παγκόσμιου Στόλου.

ΤΙ ΛΕΝΕ ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ

Με τίτλο «Πλούτος και κρυψίνοια» το περιοδικό Spiegel περιγράφει τις πρωτοφανείς φορολογικές διευκολύνσεις που απολαμβάνουν οι Έλληνες εφοπλιστές και καταγράφει την υψηλή ρευστότητα που παρουσιάζει το εφοπλιστικό κεφάλαιο μεσούσης της κρίσης στην Ελλάδα.

Σύμφωνα με το Spiegel οι Έλληνες εφοπλιστές παραγγέλνουν πλοία όπως στην προ μνημονίου Ελλάδα. Το 2012 είχαν δώσει παραγγελίες για την κατασκευή 275 νέων πλοίων αξίας 10 δις ευρώ και άλλα τόσα για την ανακαίνιση του στόλου τους. Το 2014 το κόστος για παραγγελίες νέων πλοίων και αγορές μεταχειρισμένων ανέρχεται σε 5 δισ. ευρώ.

Όπως αναφέρει το δημοσίευμα μία από τις αιτίες για την υψηλή ρευστότητα των ελλήνων εφοπλιστών, την ώρα που η κρίση έχει χτυπήσει τη διεθνή ναυσιπλοϊα, είναι το γεγονός ότι πληρώνουν ελάχιστους φόρους.

Το Spiegel αναφέρει ενδεικτικά ότι από το 2002 έως σήμερα έλληνες εφοπλιστές δεν έχουν φορολογηθεί για τουλάχιστον 140 δισ. ευρώ. Την ίδια ώρα, βάσει 58 ειδικών ρυθμίσεων, οι περίπου 800 ελληνικές εφοπλιστικές οικογένειες δεν πληρώνουν σχεδόν καθόλου φόρους. Στο δημοσίευμα επισημαίνεται ότι πουθενά αλλού στον κόσμο δεν προστατεύονται τόσο πολύ οι εφοπλιστές από οικονομικές επιβαρύνσεις, όπως στην Ελλάδα.

Με δηλώσεις του στο γερμανικό περιοδικό ο πρόεδρος της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών, Θεόδωρος Βενιάμης, υποστηρίζει ότι οι εφοπλιστές πληρώνουν φόρους «ως ιδιώτες όπως και οι άλλοι».

Ωστόσο, το Spiegel, επικαλούμενο στοιχεία ελληνικών συνδικαλιστικών οργανώσεων, αναφέρει ότι το 2012 οι εφοπλιστές πλήρωσαν ως ιδιώτες φόρους ύψουώ, 15 εκ. ευρώ, την ώρα που οι έλληνες ναυτικοί έχουν πληρώσει φόρους ύψους 55 εκ. ευρώ.

-Οι Γερμανοί όμως έχουν λησμονήσει να γράψουν ότι οι Έλληνες εφοπλιστές δίνουν κάθε χρόνο πάνω από 16-20 δις ευρώ συνάλλαγμα στη χώρα ενώ απασχολούν χιλιάδες θέσεις εργασίας.


Το ΜΑΚΕΛΕΙΟ-και το γνωρίζουν όλοι-είναι το τελευταίο μέσον στη χώρα που θα υπερασπιζόταν Καπιταλιστές. Όμως γνωρίζουμε καλά ότι σε δύσκολες ιστορικά εποχές οι εφοπλιστές επίταξαν τα καράβια τους για να κάνουν πόλεμο και επανάσταση κι όχι βέβαια οι Γερμανοί καπετάνιοι και οι Έλληνες συνδικαλιστές του ΚΚΕ που πάλευαν να παραχωρήσουν την Μακεδονία στους Σλάβους. Εκτός κι αν δεν είναι έτσι.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Οι διαχειριστές του ιστολογίου δε φέρουν ευθύνη για σχόλια των αναγνωστών.
Σεμνα και ταπεινα παρακαλω και στη μητρική σας γλώσσα για να μεταφράζονται