Εσπευσμένη έναρξη διαδικασιών ναυπήγησης νέας γενιάς αεροπλανοφόρων από την Ρωσία (vid)

Η ΚΡΙΣΗ ΣΤΗΝ ΟΥΚΡΑΝΙΑ ΑΛΛΑΞΕ ΤΟΝ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΤΟΥ ΡΩΣΙΚΟΥ ΝΑΥΤΙΚΟΥ
Επισπεύδεται η ανάπτυξη και η ναυπήγηση της νέας γενιάς αεροπλανοφόρων για το ρωσικό Ναυτικό, μετά τις εξελίξεις στην Ουκρανία και την αναβίωση κλίματος "ψυχρού πολέμου".
 Πλέον οι Ρώσοι υπεύθυνοι, όπως ο Sergei Vlasov γενικός διευθυντής του ναυπηγικού σχεδιαστική γραφείου Nevskoye αναφέρουν ότι το νέο αεροπλανοφόρο πρέπει να είναι έτοιμο το
αργότερο μέχρι το 2022 και το συνολικό κόστος της ναυπήγησης μπορεί να κυμανθεί μεταξύ 2,8 και 7,1 δισ. $ και με επικρατέστερα σχέδια αυτό της φωτογραφία και του βίντεο που ακολουιεί, με διπλή νησίδα..

Το Δεκέμβριο του 2012 ο διοικητής του ρωσικού Ναυτικού, ναύαρχος Βίκτορ Τσίρκοφ, είχε δηλώσει ότι η μαζική παραγωγή προηγμένων αεροπλανοφόρων θα αρχίσει μετά το 2021, αλλά τα πράγματα άλλαξαν τώρα.

«Εάν το σκάφος είναι εξοπλισμένο με μια ποικιλία οπλισμού τότε το κόστος θα εκτοξευτεί προς τα επάνω αλλά το γεγονός ότι αυτό θα εξοπλισμένο μόνο με αντιαεροπορικά συστήματα θα κρατήσει το κόστος σε λογικά επίπεδα».

Ο Vlasov δήλωσε πως το γραφείο του μπορεί να  κατασκευάσει τόσο πυρηνοκίνητα όσο και συμβατικής πρόωσης αεροπλανοφόρα. Το πρώτο, όπως είπε, μπορεί να έχει ένα εκτόπισμα της τάξης των 95.000 τόνων ενώ το δεύτερο μέχρι 65.000 τόνους.

Το πυρηνοκίνητο σκάφος θα μπορεί να μεταφέρει μέχρι και 70 αεροσκάφη και ελικόπτερα ενώ αυτό της συμβατικής πρόωσης μέχρι 55.

H έναρξη της ναυπήγησης της νέας κλάσης των ρωσικών αεροπλανοφόρων θα χρηματοδοτηθεί από τα κονδύλια του προγράμματος εξοπλισμών 2016-2025.
«Στον επόμενο σχεδιασμό του κρατικού προγράμματος εξοπλισμών περιλαμβάνονται αεροπλανοφόρα», δήλωσε ο αναπληρωτής πρωθυπουργός της Ρωσίας Ν.Ρογκόζιν, μετά από συνάντηση που είχε με επιτελείς του ρωσικού Ναυτικού.

Σήμερα η Ρωσία διαθέτει μόνο ένα αεροπλανοφόρο το Admiral Kuznetsov το οποίο ναυπηγήθηκε το 1985, είναι 55.000 τόνων, έχει πλήρωμα 1500 ατόμων και μπορεί να μεταφέρει 50 αεροσκάφη και ελικόπτερα.

Η νέα κλάση αεροπλανοφόρων (μιλάνε αρχικά για δύο σκάφη εκτοπίσματος 75.000-95.000 τ. χωρητικότητας 60-90 αεροσκαφών και εν συνεχεία άλλα τεσσερα, συνολικά) προορίζεται να αναπτυχθεί στον Ατλαντικό και στον Ειρηνικό Ωκεανό, ανά ένα σκάφος.

Το ενδιαφέρον είναι ότι σχεδιάζονται να επιχειρούν από το αεροπλανοφόρο μια νέα γενιά αεροσκαφών UCAV τα οποία θα είναι επιχειρησιακά έτοιμα περί το 2020 με ικανότητα μεταφοράς 6.000 λιβρών πολεμικού φορτίου. Επίσης μελετάται μία ναυτική έκδοση του Su-35S η οποία "κουμπώνει" ως μέγεθος στο αεροπλανοφόρο, ενώ δεν αποκλείεται να υπάρξει μια ναυτική έκδοση του Τ-50.

Ο Vlasov αποκάλυψε πως από το σκάφος πρόκειται να επιχειρούν και μαχητικά αεροσκάφη 5ης γενιάς (εννοώντας μια ναυτική έκδοση του T-50) για την αντικατάσταση των Su-33 όσο και UAV.

Όπως  τέλος συμπλήρωσε ο Ρώσος γενικός διευθυντής η Ρωσία θα χρειαστεί τουλάχιστον 4 αεροπλανοφόρα 2 για το Στόλο της Βόρειας Θάλασσας και 2 για το Στόλο του Ειρηνικού.
defencenet

Σχόλια

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων.

Εμείς απλά τα παρουσιάζουμε και η αξιολόγησή τους επαφίεται στην κρίση του αναγνώστη.

Αποποιούμαστε κάθε νομικής ευθύνης για την ακρίβεια των γραφομένων σε άλλα ιστολόγια ή ιστοσελίδες.