ΤΙ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΕΛΟΥΜΕ; Στη πυρά η Αρχαία Ελληνική;

Από τον Ηλία Ν. Ηλιακόπουλο, Δρ.. Νομικής Δικηγόρο

Ο αποκρουστικός και αντιπαθής υπουργός παιδείας Φίλης συνεχίζει την αποδόμηση του Δημόσιου σχολείου, αναγγέλλοντας αυτή την φορά  περικoπές στις ώρες των Αρχαίων Ελληνικών στο Γυμνάσιο .
Και ενώ εδώ κόβουν ώρες από τα αρχαία Ελληνικά, στο εξωτερικό πάμπολλα σχολεία περιέχουν την εκμάθηση τς αρχαίας Ελληνικής γλώσσας, ως ενός βασικού μαθήματος που μόνο οφέλη μπορεί να προσφέρει στους μαθητές.
Η αριστερίστικη όμως φιλοσοφία των ουτιδανών πολιτικάντηδων επιδιώκει... να ισοπεδώσει τα πάντα και δεν ενδιαφέρεται να επανεξετάσει το ζήτημα της ορθής και διαδεδομένης διδασκαλίας της Αρχαίας Ελληνικής γλώσσας. Τα αριστερά κυβερνητικά

αθύρματα εξουσίας παραβλέπουν πως η καλή και σε βάθος γνώση των αρχαίων Ελληνικών είναι ο προθάλαμος της γνώσης και των Νεοελληνικών, αφού από την δαψιλή σε νοήματα και έννοιες δεξαμενή της αρχαίας Ελληνικής αντλεί την δύναμη της η σύγχρονη γλώσσα μας. Είναι βέβαιο όμως ότι οι μυσαροί διεθνιστές επιθυμούν διακαώς την αποκοπή της νεολαίας μας από τις ρίζες. Γι αυτό και περικόπτουν μία ώρα Αρχαίων από την Β και μία ώρα από την Γ Γυμνασίου. Νεολαία που δεν έχει επαφές με τις ιστορικές ρίζες της μέσω της πλουσιότατης σε νοήματα Αρχαίας Ελληνικής γλώσσας και μάλιστα στην πρωτότυπή της μορφή καθίσταται δορυάλωτη του Διαδικτύου και ταυτόχρονα ευάλωτη από την στυγνή και ισοπεδωτική παγκοσμιοποίηση. Μακάρι να μπορούσαμε να χρησιμοποιούμε έστω και κατ ολίγον την δομή και το συντακτικό
της Αρχαίας Ελληνικής Γλώσσας στην καθομιλουμένη. Η αδυναμία μας  αυτή προδίδει, ότι χρησιμοποιούμε πολύ πιο περιφραστικά σχήματα με πολλές δευτερεύουσες προτάσεις σε αντίθεση με την αρχαία Ελληνική γλώσσα που αναδεικνύει τον απαρεμφατικό τύπο προτάσεων με φαινόμενα ταυτοπροσωπίας και ετεροπροσωπίας, με έντονη χρήση του Γερουνδιακού τύπου και μετοχών,  με χρήση πλουσιότατου λεξιλογίου κάτι που σπανίζει πλέον  στην νεοελληνική φτωχή και παραφθαρμένη γλωσσική πραγματικότητα. Κακά τα ψέματα αλλά η καθομιλουμένη επίσημα Γερμανική γλώσσα προσομοιάζει τα μέγιστα στην δομή και συντακτική διάρθρωση  με τα αρχαία Ελληνικά, διασαλπίζοντας πως όπως η αρχαία Ελληνική γλώσσα έτσι και η Γερμανική είναι γλώσσες μαθηματικά δομημένες με απώτερο αποτέλεσμα οι χρήστες τέτοιων γλωσσών  να είναι ευχάριστα πειθαρχημένοι αλλά και να ασκούν τα κύτταρα  του εγκεφάλου τους κατά τέτοιο τρόπο έτσι ώστε να είναι  θωρακισμένοι από ασθένειες και εκφυλιστικά φαινόμενα. Τα διαμάντια αυτά όμως τα πετούν στα απορρίμματα της ανεπάρκειάς τους οι ιταμοί πολιτικοί τύπου Φίλη, προφασιζόμενοι τάχα πως τα αρχαία δεν μπορούν να ξεπερνούν τις διδασκόμενες ώρες των Νεοελληνικών. Η οδυνηρή πραγματικότητα όμως είναι άλλη. Οι  αποφώλιοι πολιτικάντηδες ισοπεδώνουν και διαλύουν το εκπαιδευτικό σύστημα αυτής της χώρας , γιατί δεν έχουν το θάρρος να ομολογήσουν πως δεν έχουν λεφτά ,γι αυτό και περικόπτουν ώρες από τα κρίσιμα μαθήματα  και στην θέση των προσφέρουν περισσότερα διαλείμματα.
Αυτή την κατάντια προσφέρουν σήμερα στην Ελληνική κοινωνία  μέσα από το μάθημα  των Αρχαίων Ελληνικών  ο περιθωριακός και γεμάτος συμπλέγματα υπουργός Φίλης και η παρέα του.! Δεν είναι όμως μόνο τα αρχαία  αλλά και τα λοιπά μαθήματα ,όπως διδάσκονται ,μια θλιβερή διαπίστωση,  πως το σχολείο είναι αποκομμένο από τα πραγματικά προβλήματα της κοινωνίας της παραγωγής και της επιστήμης.    
Μετά ψάχνουμε να βρούμε γιατί δεν αντιδρούν οι περισσότεροι από μας, αν τάχα μας ψεκάζουν χωρίς να το βλέπουμε, χωρίς να αναρωτηθούμε πως σταδιακά έχει γίνει διάτρητο ολόκληρο το εκπαιδευτικό μας σύστημα, που δεν σμιλεύει πλέον ευκλεείς χαρακτήρες συνδεδεμένους με την αρχαία Ελληνική φιλοσοφία, αντίθετα υποτελείς στην υλιστική κοινωνία, δίχως αξίες, δίχως ελπίδα, δίχως ιδανικά και ανησυχίες, αποχαυνωμένοι στην μέγγενη του Διαδικτύου, αφού δεν αντιδρούν στην επερχόμενη καταστροφή αλλά περιμένουν καρτερικά τον θάνατο τους .
Η αρχαία Ελληνική παιδεία είναι το θεμέλιο της ελευθερίας του ανθρώπου. Αυτός είναι άλλωστε ο κύριος λόγος που δεν πρέπει οι νέοι μας να αγνοούν την αρχαία Ελλάδα. Μόνο μέσα στην Αρχαία Ελλάδα υπάρχει ελεύθερη πράξη και ελεύθερη σκέψη του ανθρώπου. Αντίθετα άλλες αυτοκρατορίες στηρίζονταν στο σκοτάδι  και στην απολυταρχία. Μόνο η αρχαία Ελληνική σκέψη εξέπεμπε και συνεχίζει να εκπέμπει ζείδωρο φώς. Έχουμε χρέος να αντισταθούμε στην επιχειρούμενη κατάλυση  και αποκοπή  μας από την αρχαία Ελληνική Γραμματεία  και να επιδαψιλεύσουμε περισσότερη αρχαία Ελληνική σκέψη στα παιδιά μας.  Η πραγματική γνώση και ανάγνωση αρχαίων κειμένων του Πλάτωνα του Αριστοτέλη  και του Θουκυδίδη από το πρωτότυπο  είναι σημείο πολιτισμού και περαιτέρω διάδοσης του στο παγκόσμιο Γίγνεσθαι. Η εκμάθηση της αρχαίας Ελληνικής  δεν απαιτεί παπαγαλία κειμένων αλλά πραγματική κατανόηση ιδεών και αντιλήψεων μέσα και από τα πρωτότυπα κείμενα.. Γι αυτό η  πραγματική και πηγαία εκμάθηση της αρχαίας Ελληνικής πρέπει να διαφυλαχθεί ως κόρη οφθαλμού. Αντίθετα  η περικοπή της υποτονθορύζει την επερχόμενη καταστροφή της νέας Γενιάς που έχει χρέος να αντισταθεί και να αρνηθεί την ισοπέδωση των πάντων. Ας γίνουμε όλοι  λοιπόνδιαπρύσιοι κήρυκες της αρχαίας Ελληνικής γλώσσας, υπογράφοντας την αντίστοιχη δήλωση στο Διαδίκτυο ενάντια στην άφιλη πολιτική του αποκρουστικά  ευτραφούς Φίλη .και ενάντια στην αποφώλια ιδέα για την κατάργηση των αρχαίων Ελληνικών. Η αποδόμηση των πηγών της γλώσσας,  των παραδόσεων, της θρησκείας της οικογένειας είναι στόχοι  των αδίστακτων ολετήρων, των κοσμοεξουσιαστών. Είναι καιρός να υπάρξει  από  όλους μας δυναμική απάντηση  στα εθνοκτόνα σχέδιά τους Γιατί μέσα από την αρχαία ελληνική γλώσσα επιβεβαιώνεται η άρρηκτη συνέχεια της φυλής, που πρέπει να είναι το απόλυτο πρόταγμα όλων! .

Σχόλια

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων.

Εμείς απλά τα παρουσιάζουμε και η αξιολόγησή τους επαφίεται στην κρίση του αναγνώστη.

Αποποιούμαστε κάθε νομικής ευθύνης για την ακρίβεια των γραφομένων σε άλλα ιστολόγια ή ιστοσελίδες.